Siltasairaalan tilaisuus

07.09.2023

Tervetuloa jäsentilaisuuteen Siltasairaalaan torstaina 28.9.2023

Tilaisuudessa plastiikkakirurgian erikoislääkäri Maija Kolehmainen pitää lääketieteen historia-aiheisen esitelmän ”Rekonstruktiivinen kirurgia 1800-luvun Helsingissä” klo 17 alkaen.

Ennen esitystä klo 16:30 lähtien on tarjolla suolainen välipala kahvin tai teen kera.

Lisäksi ennen tieteellistä esitystä tai sen jälkeen on mahdollista tutustua hallituksen jäsenen Marja Silvasti-Lundellin johdolla Siltasairaalassa sijaitsevaan taiteeseen.

SAAPUMISOHJEET:

-Taidekierrokselle ENNEN historiaesitelmää haluavia pyydetään saapumaan kello 16 mennessä  Meilahden Tornisairaalan sisääntuloaulaan, josta Marja Silvasti-Lundell käy henkilökohtaisesti hakemassa kierrokselle tulijat.

-Muut tilaisuuteen tulijat saapuvat hyvissä ajoin ennen Maija Kolehmaisen esitelmää samoin Meilahden Tornisairaalan sisääntuloaulan kautta Siltasairaalaan. Luentosali Siltasairaalassa on nimeltään KRUUNUHAKA, joka sijaitsee Siltasairaalan kanttiinin vieressä kolmannessa kerroksessa.

-Esitelmän JÄLKEEN on toinen taidekierros Marjan johdolla.

ILMOITTAUTUMISET keskiviikkoon 20.9.mennessä  marja.silvasti@hus.fi

Kerro kummalle (ennen vai jälkeen) taidekierrokselle olet tulossa

Kerro mahdollinen erityisruokavalio

Meilahden Tornisairaalan osoite Haartmaninkatu 4, rakennus 1, 00290 Helsinki

Tornisairaalan aulassa on infotiski, josta saa tarvittaessa apua suunnistuksen tueksi.

Lämpimästi tervetuloa

Suomen Naislääkäriyhdistyksen hallitus