Koulutustilaisuus 25.11.2020

29.10.2020

Tervetuloa Suomen Naislääkäreiden syksyiseen koulutustilaisuuteen ”Balint-työnohjaus: Työkalu lääkärin tukena” Lääkäritalolle keskiviikkona 25.11.20 kello 17-19.

Ohjelma:

17.00 Kahvi/tee kera suolaisen ja makean

17.30 Alkusanat/pj Paula Pihlaja

17.35 Luento aiheesta Balint-työnohjaus: työkalu lääkärin tukena.

Luennoitsija Kukka-Maaria Aranko, Balint-ryhmäohjaaja, työterveyshuollon erikoislääkäri

18.35 Keskustelua ja päätös

Tilaisuus pidetään Lääkäritalon auditoriossa, 8. kerros. Os. Mäkelänkatu 2 A, 00500 Helsinki

Mikäli ilmenee halukkuutta osallistua etäyhteyden kautta tilaisuuteen, sellainen pyritään järjestämään.

Tilaisuuteen on maskisuositus viitaten HUS alueelliseen suositukseen*

Koronatilanteen vuoksi muutokset kokousjärjestelyihin ja osallistumisohjeistukseen ovat mahdollisia.

Ilmoittautumiset 15.11.20 mennessä sihteeri Leena Penttinen  leena.m.penttinen@kolumbus.fi  toivomuksineen etäosallistumisesta.

Syysterveisin

Suomen Naislääkärit ry hallitus

www.suomennaislaakariyhdistys.com

*Tämän hetkinen alueellinen suositus HUS alueella Sars-Cov2/COVID-19 suhteen on seuraava yleisötilaisuuksien osalta: ”Suositellaan, että yli 20 hengen yleisötilaisuuksia järjestetään sisä- ja ulkotiloissa vain siinä tapauksessa, että kaikilta edellytetään maskin käyttöä koko ajan, ja että vain puolet tapahtumatilan paikkamäärästä on käytössä”.

Lääkäritalon auditorioon mahtuu 90 henkeä eli suositusten mukainen suurin osallistujamäärä on 45.

Palaa